Fjärrsupport
En del produkter och tjänster kan vi hjälpa er med på distans, antingen genom telefon eller via fjärrverktyget Teamviewer. Smidigt, eller hur?
Fjärrsupport
Vi hjälper dig
Vi erbjuder Fjärrsupport genom användning av programmet Teamviewer där vi hjälper er i era produkter på distans. Det är enkelt, smidigt och gör att vi snabbt kan hjälpa er med eventuella problem.
Fjärrsupport Instruktioner
Ladda ner & starta Teamviewer.
När programmet har startat så visas ett ID-nummer och ett lösenord.
Ange dessa uppgifter för vår tekniker, via telefon, för att starta fjärrsupporten. När fjärrsupporten är aktiv ser både kunden och vår tekniker allt som sker på kundens datorskärm. Fråga gärna vår tekniker om någonting är oklart. När fjärrsupporten är klar avslutar vår tekniker anslutningen.
Notera att ID-nummer och lösenord är unika uppgifter. Våra tekniker kan enbart använda dessa uppgifter för en (1) anslutning. Om fjärrsupport behövs fler gånger, upprepa då ovanstående instruktioner.